Israelische vette perrie

12 juli 2015 - Tel Aviv-Yafo, Israël

Hallo allemaal,

vandaag zijn we geland op Ben Gurion Airport in Tel Aviv. Na het vliegtuig verlaten te hebben liepen we tegen een muur van warmte en vochtigheid aan. Om een goed beeld te vormen: de Burgers Bush in Arnhem.... Na de pinautomaten op het vliegtuig te hebben overmeesterd konden we eindelijk Shekel opnemen en de taxi nemen richting the beach. Door een oerwoud van witte flats vonden we uiteindelijk ons hotel dat er van buiten nog al shaggy uitzag. Van binnen is het echter zeer schoon en luxe. #dontjudge Dan was het moment daar waarop we onze vrienden Keshet, Tal en Amit weer konden terugzien. Heerlijk om ze weer te zien en te spreken. Onze vriend Stav zal nog volgen. Met onze magen leeg  zijn we langs het strand naar HET eethuis  van de oude binnenstad ( jaffa) gegaan om daar shakshoeka te eten. Blijkbaar was dr. Shakshoeka al op tv geweest en heeft hij een nationale kookwedstrijd gewonnen. Binnen gekomen zagen we hem zitten: de ware vette perrie van Tel Aviv.... Het traditionele eten was heerlijk en gevolgd door een wandeling terug konden we vele verhalen uitwisselen. Onze eerste indrukken van Tel Aviv en Israël in het algemeen zijn super, we kunnen niet wachten op wat volgen zal!

laylatov

1. Peter Schoofs:
    12 juli 2015
    Wat lijkt de wereld toch dichtbij zo!
  2. Paul:
    12 juli 2015
    Leuk om jullie verhalen te volgen!

נסיעה טובה